Usługa ta skierowana jest do klientów, którzy nie mają pełnej dokumentacji swojej nieruchomości lub mają w niej błędy lub braki.
Pomagamy uzyskać wymagane prawem dokumenty prostujące stan prawny - przykładowo:
- w Księdze Wieczystej jest wpisana inna (mniejsza lub większa) powierzchnia gruntu,
- w Księdze Wieczystej brakuje wpisu o ustanowionej służebności,
Na zlecenie wykonujemy również podziały fizyczne nieruchomości na przykład:
- jesteśmy współwłaścicielami nieruchomości w udziałach i chcemy znieść współwłasność
- jesteśmy jedynym właścicielem nieruchomości, ale chcemy ją podzielić
- chcemy wydzielić np. piwnice do odrębnej Księgi Wieczystej
wiele innych, na przykład
- nie mamy założonej w ewidencji kartoteki budynku,
- w dokumentacji urzędowej nie zgadza się numer ewidencyjny działki lub budynku
- w dokumentacji urzędowej figuruje stara, nieaktualna nazwa ulicy
- w dokumentacji urzędowej są błędy w metrażu, nazwisku lub inne.
Wykonujemy także wiele innych czynności , tak by wymagane prawem dokumenty, niezbędne przy dalszym obrocie nieruchomościami były poprawne.
Na życzenie klientów występujemy także z wnioskiem o ustalenie warunków zabudowy w terenach nie objętych Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, pomagamy też w pisaniu wniosków do nowopowstających Planów Zagospodarowania Przestrzennego.